Elektra ile 2002 yılında Pegasos Hotels grubunda bilgi işlem sorumlusu olarak çalıştığım sırada sistem değişikliği sebebiyle tanıştım. Türkiye genelinde (özellikle Antalya) turizm personelinin en iyi bildiği, kullandığı ve tecrübe edindiği yazılım olduğuna inanıyorum. Ayrıca merkez ofis ile çalıştığınız zaman 24 saat destek alabilecek birilerini bulabiliyorsunuz.
SQL tabanlı olması ve her daim geliştirmeye açık bir yazılım olması, taleplere kısa sürede cevap verilmesi ve sorunların kısa sürede çözüme ulaştırılması, kullanımının basit ve kısa yol zenginliğinin olması, rapor menülerinin zenginliği ve Elektra personelinin X bir yazılım firması personelinden ziyade oteliniz bünyesinde çalışan birileri gibi sorun ve talepleri önemsemeleri elektra’yı tercih etmemizin en önemli sebepleri…
Elektra’nın tüm otel modüllerini (önbüro, personel, satınalma, muhasebe, crm) full entegre kullanarak otel operasyon yönetiminde işlerin düzenli ve zamanlı gitmesi açısından otelimize oldukça kolaylıklar sağlıyor.
Başka yazılımlar kullanan biri ve bilişimci olarak bir clienta yüklemek için bir sürü ek yazılım kurmanıza gerek kalmıyor. Server dan kısayolu atıyorsunuz hepsi bu.
“Hep Destek Tam Destek…” bence bir bilişimci için 24 saat sağlıklı destek alabilmesi son derece önemli. SQL i son derece iyi bilseniz dahi zamanımız otellerinde IT departmanları 1 kişi ile çalışmaktadır. Bu sebeple yazılım konusu IT’ye bakmamalıdır. IT personeli yazılım firmasıyla işletme arasında sağlam bir köprü olmalıdır. İşte bu sebeple Hep Destek Tam Destek(Alıntıdır..:))
Web etalep paneli üzerinden açtığımız her modül destek talebine en kısa sürede geri dönüş almaktayım. Bazen yoğunluk sebebiyle aksaklıklar olsa da sıkıntı yaratacak düzeyde değil. Bu sebeple web etalep ekranından her şeyin kayıtlı olması neyi ne zaman talep etmiş olduğunuzu görmek oldukça faydalı. Söz uçar yazı kalır sözünü Elektra ortadan kaldırmış durumda. Sorunlarıma maksimum düzeyde çözüm için uğraşıldığını hissediyorum.