Turizm sektörünün en güçlü çözüm ortaklarından Talya Bilişim ve ATİD (Anadolu Ankara Turizm İşletmecileri Derneği) işbirliğiyle turizm profesyonelleri Ankara’da biraraya geldi ve en yeni teknolojiler tanıtıldı.
Şirketin yeni geliştirdiği elektrahotels platformu ile otellerle acenteleri birbirine bağlayarak, sektöre önemli avantajlar sunuyor. Acenteler, otellere direkt bağlanarak otelin gerçek müsaitlik durumunu, fiyatlarını görebiliyor ve otelin belirlemiş olduğu net acente fiyatından hızla rezervasyon yaptırabiliyorlar.
Turizm sektörüne çok ciddi bir zaman, kolaylık, verimlilik, avantaj sunan elektrahotels yurtiçi ve yurtdışından ilgiyle karşılanmış durumda.
İnsan odaklı teknoloji
Şirketin yönetici Ortağı Nilüfer Durukal, dijitalleşmemin bugün otellerin rekabet gücünde olmazsa olmaz bir unsur olduğunu belirterek, şunları kaydetti:
“Günümüzün otelcilik anlayışında dijitalleşmeden uzak kalmak düşünülemez. Oteller bu dönüşümden en iyi şekilde faydalanmak ve adapte olmak için kıyasıya bir yarış içindedir.
Otellerin çözüm ortağı olan şirketlerin de ürün geliştirme ve farklılaşmanın hayati öneme sahip olduğu gerçeğinden yola çıkarak, kullanıcı dostu kavramını ön plana alarak ve tüm iletişim kanallarını açık tutarak ilerlemeleri gerekiyor. Teknoloji baş döndürücü bir hızla büyürken insan odaklı olmak en önemli konudur. Teknoloji bir araç ve insana hizmet için var. Çözümler geliştirilirken hep insani ihtiyaçlar düşünülerek yol alınması gerekiyor”
Otellerin dijitalleşme süreçleri, nedenleri ve Elektraweb’in otelleri baştan uca nasıl dijital ortamda yönetilebilir hale getirdiğinin konuşulduğu etkinlikte ön büro, online rezervasyon, kanal yönetimi, akıllı fiyat yönetimi, CRM uygulamaları ve temassız misafir uygulamaları örneklerle anlatıldı. Zirvenin açılış konuşmalarını ATİD Genel Koordinatörü Sn. Garip Uysal ve Talya Bilişim Ankara Satış Yöneticisi Sn. Haluk Oral gerçekleştirdi.
Yeşil turizme geçiş
Ardından dijitalleşme ile otellerdeki “Maliyetleri ve Risklerin” nasıl azaltılabileceğini ve dijitalleşerek “Yeşil Turizm”e nasıl geçiş yapılabileceğini Elektraweb ürün müdürü Eda Yılmaz, satışların online rezervasyon, kanal yönetimi tur operatörü entegrasyonu google entegrasyonu uygulamaları ile nasıl artırılabileceğini Online Rezervasyon ve Kanal Yöneticisi Ürün Müdürü Beyza Taşkıran, otellerin Temassız Misafir Uygulamaları ile yeni satış olanaklarına nasıl kavuştuğunu ve gelişmiş CRM ile misafirlerin nasıl daha iyi tanınabileceğini de Eğitim Destek Uzmanı Gizem Güzey canlı sunumlarla aktardılar.
https://www.turizminsesi.com/haber/otellerde-dijital-donusum-zirvesi-baskentte-gerceklestirildi-28772.htm
Bize Ulaşın