- CORPORATE
- ELEKTRA
- Mobile Applications for Guests
- Mobile Management System
- Online Rezervation
- PAY TV Integration
- Personnel Attendance Control System
- Pos System
- Sales and Marketing Monitoring
- Technical Service Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- Call Management System
- Channel Manager
- Crm + Kiosk System
- ETS Accounting Management System
- ETS Personnel and Payroll System
- ETS Procurement Method
- Front Office Management
- Health, Sports and SPA Management
- HR Performance Management
- ID and Passport Reading Software
- Integration of Guest Comment Websites
- Inventory and Cost Analysis Program
- Inventory and Depriciation Monitoring
- iSafe Internet Security and Logging
- Loyalty Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- MEDİSOFT
- SUPPORT
Elektra İnsan Kaynakları ve Performans Yönetimi özellikle otellerin insan kaynakları için geliştirilmiş bir yazılım olup, konaklama işletmelerinin ihtiyacı olan birçok ek özelliğe ve üstünlüğe sahiptir.
– Kullanımı, öğrenimi ve eğitimi kolaydır.
– Otelin eski personelinin veya önceki işbaşvuru havuzunun tutulmasını sağlar. Yeni eleman alırken bu arşivleri verimli bir şekilde kullanır.
– Web sitesindeki iş başvuru formları ile entegre çalışabilir.
– Otel personelinin organizasyonu ve yönetiminde çok önemli fonksiyonlar sağlar:
– Personel eğitim organizasyonlarında yardımcı olur, eğitim bilgilerini tutar.