Elektra Otel Yönetim Sistemi ile uzun zamandır otellerin yazılım ihtiyacını karşılayan Talya Bilişim, ürünlerini otellerin konseptlerine uyumlu olarak tasarlıyor. Ramada Plaza İzmit projesinde de benzer bir mantık ile çalışan firma bu projede otele özel yeni bir ürün kullandı. Talya Bilişim olarak 20 yılı aşkın süredir Elektra Otel Yönetim Sistemi markasıyla turizm sektörüne teknolojik çözümler sunuyoruz. Firmamızın 2 tür yazılımı bulunuyor; bu yazılımdan bir tanesi sağlık sektörü; diğeri ise turizm sektörü ile ilgili… Otel yazılımımız olan Elektra Otel Yönetimi Yazılımı ile otelin ön bürosundan muhasebesine, stok ve demirbaş yönetiminden pazarlama ve satış takibine kadar tüm birimleri ile yönetilmesini sağlıyoruz. Toplam faaliyet alanımızın yüzde 50’sinden fazlasını kapsayan turizm sektöründe Elektra yazılımı 1996 yılından beri sektörde kullanılıyor. Biz, teknolojik alt yapısını 2008 yılında yenileyerek Elektra V3’ü piyasaya sürdük yazılımın yanı sıra danışmanlık hizmeti de sunuyoruz. Danışmanlık hizmetimiz otelin büyüklüğü ve ihtiyaçlarına göre kullanılması gerekli olan modüllerimizin belirlenmesini ve bu modüllerin otelin çalışma şekline uyumlu hale getirilmesini içeriyor. Ayrıca, otellerin çalışma şekline uygun yazılımları bulmak amacıyla otellerle birlikte karar veriyoruz. İşin en önemli kısmı bu noktada; çünkü her otel konsepti açısından birbirinden farklılaşıyor. Yazılımları da bu esnek yapılara cevap verebilir bir nitelikte hazırlıyoruz. Verdiğimiz hizmetlerin yanında turizm sektörüne personel yetiştirilmesi için Milli Eğitim Bakanlığına bağlı turizm okullarında yazılım programımız ders olarak okutuluyor. İşletmenin Tüm İhtiyaçlarını Karşılayabiliyoruz Firma olarak Pasha Palace, Teona, Arya, Pelemir Otel, Adam & Eve, Hill Side gibi birçok seçkin otellerin projelerinde yer aldık. Ramada Plaza İzmit gibi otellerin bizi seçmesinde en önemli etken işletmenin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmemiz oldu. Ramada İzmit’te Elektra Programı’nın ön büro, muhasebe, stok ve maliyet analizini, satış noktası sistemini (POS), İnsan Kaynaklarını, spor ve SPA yönetimini, interaktif TV, banket, CRM (Misafir İlişkileri Yönetimi) ve demirbaş modüllerini kullandık. Tüm modüllerimiz entegre yapıda çalıştığı için veri akışı hızlı ve sağlıklı şekilde ilerliyor. Amacımız otelimizin misafir memnuniyetini en üst seviyede tutarken giderlerini minimize etmesine yardımcı olmasını sağlamak oldu. Elektra’nın, hem operasyon sürecini optimize etmesini hem de detaylı analizlerle yönetime doğru kararları hızlı aldırabilmesini sağlayan özellikleri bulunuyor. Yine bu tesiste operasyonların kolaylıkla yapılması için tasarladığımız ‘Mobil Yönet’ uygulamasını kullandık. Otel yöneticileri otel dışındayken otelin doluluk oranı, otel ile ilgili bilgiler ve tüm raporlara anında ulaşabiliyor ayrıca Ramada Plaza’ya gelen misafirler cep telefonlarından bu uygulamayı yükleyerek bir çok programa dahil olabiliyorlar. Müşteriler, otel hakkında bilgi edindiği gibi SPA ve tenis kortu vb. rezervasyonlarını yapabiliyorlar. Aynı zamanda yine bu uygulama ile otel harcamalarını anlık olarak görüntüleyebiliyorlar.
Bize Ulaşın