“Elektra Otel Yönetim Sistemleri” markasıyla 20 yılı aşkın süredir turizm sektörüne yönelik teknolojik çözümler sunan Talya Bilişim, Termal/SPA otellere yönelik ürünlerini 2 ayrı kategoride geliştiriyor.
Şirketiniz ve faaliyetleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Talya Bilişim olarak 20 yılı aşkın süredir “Elektra Otel Yönetim Sistemleri” markasıyla turizm sektörüne yönelik teknolojik çözümler sunuyoruz. Elektra Otel Yönetim Sistemi, otelin ön bürosunda misafir girişiyle başlayan operasyonun, otel içindeki tüm süreçlerini yönetebilecek kapsamda, 28 farklı modülden oluşuyor. Firma olarak amacımız, otellerimizin yazılıma yönelik tüm ihtiyaçlarına cevap verebilmek olduğu için modül sayımızı ve içeriğini sürekli geliştiriyoruz.
Yapılan geliştirmelerin ve yeni ürünlerin en önemli avantajları ise her türlü otel yönetim sistemine entegre şekilde çalışabilmeleri. Tekelci değil, birleştirici bir vizyonumuz var. Örneğin, müşterilerimizin kanuni değişikliklere kolay ve kısa sürede adapte olabilmeleri adına programlarımızla uyumlu “E-Defter ve E-Fatura” uygulamalarını geliştirdik. Aynı şekilde 5651 sayılı yasanın gerekliliklerini yerine getirerek internet loglarını tutan” i-Safe” ürünümüz yoğun ilgi görüyor. “Elektra CRM ve Operasyon Yönetimi Programı” ile ISO: 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi’ni uygulayan tüm otellerde misafir memnuniyetini önemli oranda arttırabiliyoruz.
Tüm yönetim sistemleri ile entegre çalışan bir diğer ürünümüz “KimlikOkur (Kimlik ve Pasaport Tarama Sistemi)”, şu anda Avrupa Birliği kimlikleri, pasaportlar ve TC Nüfus Cüzdanlarını okuma konusunda benzersiz bir doğruluk oranına ve hıza sahip. “Restoran POS” programımız, “Sağlık ve Spor Kulübü Programı”mız ve özellikle termal tesislerde tercih edilen “Devre Mülk Yönetimi” ile otellerimizin hem ihtiyaçlarını karşılıyor hem de teknolojideki son gelişmeleri misafirlerine sunmalarını sağlıyoruz.
Termal/SPA otellere yönelik ürünleriniz var mı? Varsa ürünleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Biz bu pazara yönelik ürünlerimizi, Devre Mülk – Devre Tatil mantığı ile işletilen tesisler ve SPA/Wellnes Oteller olarak 2 ayrı kategoride geliştiriyoruz. İçeriğindeki modüller büyük oranda benzeşse de işleyişteki farklılıklar ürünlere de yansımış durumda.
Spa & Wellnes otellere, Elektra Sağlık & Spa Programımızı öneriyoruz. Elektra Sağlık & Spa modülü ile üye ve misafirlerin devamlılığı ile kişiye özel bilgileri (medikal özgeçmişi, fiziksel ölçüm ve grafikleri vb.) takip edilebilir. Satış otomasyonu ile entegre edilip gelir, gider ve personel performans analizleri yapılabilir, CRM programı ile entegre kullanılarak kutlama ve tebrik mesajları gönderilebilir, toplu SMS ve e-posta gönderimi sağlanabilir. Aynı zamanda cari bilgilerin takibi ve detaylı raporlama özelliği ile üyeliği dolmak üzere olan veya dolan, borçlu olan üyelerin bilgileri, detaylarıyla analiz edilebilir.
Devre Mülk – Devre Tatil mantığı ile işletilen tesislere, Sağlık & Spa Programımızın modüllerinin yanı sıra, satış – iptal ve rezerve durumlarının görülebileceği, satış yapan kişiye ve ekibine düşen primlerin otomatik olarak carilerine aktarılabildiği, sözleşme süreçleri, tapu düzenlenmesi, aidat, yıldat, taksitlendirme – ödeme, senet vb. tüm aşamaların takip edilerek detaylı raporlama alınabileceği platformlar sunmaktayız.
Ürünlerinizi pazarda üstün kılan ve öne çıkaran özellikleri nelerdir?
Son dönemlerde revaçta olan ve otel seçiminde tercih unsuru olan termal birimler, birçok misafir tarafından sağlık amacı ile kullanılıyor. Termal tesislere gelen misafirlerin sağlık özgeçmişi, geçirdiği hastalıklar, dayanabileceği su sıcaklığı vb. bilgiler sistemde tutuluyor. Bu sayede işletme ve müşteri yaşanabilecek sağlık sorunlarını önlemiş oluyor.
Elektra, Akrapol Termal, Karaderili Grup, Narven Termal, Ayaş Kaplıcaları ve Çam Termal’in de aralarında bulunduğu pek çok Devre Mülk ve Devre Tatil sisteminde kullanılıyor. Bu tesislerin hemen hemen hepsi birbirinden farklı satış ve prim hesabı yapıyor. Elektra, esnek yapısı sayesinde her tesisin kendine özgü çalışma şekline adapte olabildi.
Tesislerimizde ekstra harcamalar için çoğunlukla para veya üye kartı kullanımını ortadan kaldıracak çözümler tercih ediliyor. Örneğin, yiyecek, içecek gibi ücretli hizmetler için retina veya parmak izi okuyucu kullanılabiliyor. Retina veya parmak izi okuyucu kullanılarak yapılan harcama, Elektra Sağlık & Spa Program’ındaki üye hesabına ve eğer SPA merkezi otelin kendi işletmesiyse misafirin oda hesabına da eş zamanlı olarak yansıyor. Böylece hem harcama analizleri için detaylı bilgi alarak işletmeye, hem de para veya kart taşıma yükünden kurtardığımız için misafirlerimize büyük kolaylık sağlıyoruz.
Elektra Sağlık & Spa Programı ile yapılan giriş çıkış çıkış kontrolü sayesinde işletme zamanlı kampanyalar yapabiliyor. Örneğin işletmeye öğlen saatlerde gelen müşteri sayısı memnun edici düzeyde değil ise ev hanımlarına özel kampanya hazırlayarak, cazip hale getirilebiliyor. Turnike veya kartlı kapı entegrasyonlarıyla da kampanyanın takibinin sistem üzerinden yapılmasını sağlıyoruz. CRM programı entegrasyonu ile doğum günleri, evlilik yıl dönümleri vb. özel günlerde otomatik olarak kutlama veya hediye masaj bildirimi sms ve e-posta gönderimi Elektra Sağlık & Spa üzerinden yapılıyor böylece işletmenin müşteri devamlılığı ve memnuniyetini üst düzeyde tutuyoruz.
Son dönemde oldukça gündemde olan giderek yaygınlaşan yaşam koçluğu uygulaması ile Spa & Wellness’e olan ilgi de arttı. Kişilerin kendilerinde rahatsız oldukları bölgelerle ilgili kişiye özel spor – diyet programları veriliyor. Biz de yazılımsal olarak Spa&Wellness birimlerine bu takipte yardımcı oluyoruz. Kişinin beden ölçüleri, uygulanması gereken özel programlar Elektra Sağlık & Spa Programında saklanıyor. Kişiye ait rapor ve grafikler istendiği anda sistemden kolaylıkla alınıyor.
Hizmet ve servis standartlarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?
Yazılımla birlikte sunduğumuz danışmanlık hizmeti kapsamında, tesisin büyüklüğü ve ihtiyaçlarına göre hangi modüllerimizin kullanılacağına ve kullanılacak modüllerin otelin çalışma şekline uygun hale getirilmesi için yazılımlarda ne gibi adaptasyon çalışmaları yapılacağına birlikte karar veriyoruz. Aslında işin en önemli kısmı burası. Zira her tesisin konsepti doğrultusunda çalışma şekli birbirinden farklı oluyor. Yazılımın da esnek yapıda olup bu farklılıklara cevap verebilir nitelikte olması gerekiyor. Elektra ile tüm tesisler idari, finansal ve operasyonel süreçlerini kolaylıkla kontrol altında tutabiliyorlar.
Otelcilik 7×24 çalışan bir sektör olduğu için biz de 532 111 0 999 numaralı destek hattımız ile 7×24 profesyonel destek hizmetini sunuyor ve otellerimizin her zaman yanında olduğumuzu hissettiriyoruz. Hizmet kalitemizi üst seviyelere çıkarmak için çağrı merkezimizi 2015 yılında daha da genişleteceğiz. Ayrıca ISO 9001 ve 27001 kalite belgelerimiz ile uluslararası standartlardaki üretimimizin devamlılığını sağlayabiliyoruz.