Talya Bilişim, Global Marka Olma Yolunda İlerliyor
Talya Bilişim açısından 2015’in yatırım yılı olduğunu belirten Talya Bilişim Halkla İlişkiler Sorumlusu Ekin Mavi, “Çağrı merkezimizi donanımsal ve mekânsal olarak […]
Hillside Beach Club, Elektra OPEX ile CRM ve Çağrı Yönetimi Sistemini Geliştirdi
Hillside Beach Club, Elektra OPEX uygulamasını 2 ana hizmet başlığı için kullanıyor; CRM ve Çağrı Yönetimi. Hillside’daki bu sistem, Ön Büro, CRM ve Çağrı […]
TALYA BİLİŞİM TURİZM VE SAĞLIK SEKTÖRÜNE E-ARŞİV’İ ANLATTI (GM Dergisi Kasım 2015)
Talya Bilişim Genel Koordinatörü Nilüfer Durukal ve Teknoloji Geliştirme Grubu Başkanı Kemal Oral’ın ev sahipliği yaptığı organizasyona, eFinans Kanal Yönetim Müdürü […]
SPA & Wellnes Konseptli Tesisler Bizim için Özel Bir Önem Arzediyor (Turizm&Yatırım Ekim 2015)
Talya Bilişim olarak 20 yılı aşkın süredir “Elektra Otel Yönetim Sistemleri” markasıyla turizm sektörüne yönelik teknolojik çözümler sunuyoruz. Pek çok […]
Elektra’dan Sirius Deluxe’e Özel Çözümler (Turizm&Yatırım Ağustos 2015)
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiren, 3 bölgede ofisi, Türkiye çapında 38 bayisi olan, Türkiye’nin en büyük kamu […]
Bize Ulaşın