- CORPORATE
- ELEKTRA
- Mobile Applications for Guests
- Mobile Management System
- Online Rezervation
- PAY TV Integration
- Personnel Attendance Control System
- Pos System
- Sales and Marketing Monitoring
- Technical Service Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- Call Management System
- Channel Manager
- Crm + Kiosk System
- ETS Accounting Management System
- ETS Personnel and Payroll System
- ETS Procurement Method
- Front Office Management
- Health, Sports and SPA Management
- HR Performance Management
- ID and Passport Reading Software
- Integration of Guest Comment Websites
- Inventory and Cost Analysis Program
- Inventory and Depriciation Monitoring
- iSafe Internet Security and Logging
- Loyalty Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- MEDİSOFT
- SUPPORT
Elektra OPEX İş Yönetimi ile, Konuk istekleri , arızalar, şikayetler görevlilere artık akıllı telefonları ve tabletler üzerinden iletiliyor. Sahada görevli olanlar operasyon ile ilgili bilgileri anında alıyorlar. Gördükleri arızayı iletiyorlar, giderdikleri sorunu bildirebiliyor, önümüzdeki günlerde yapmaları gereken işleri takip edebiliyorlar.
Elektra OPEX İş Zekası
– Talepleri ilgili departmanlara kendisi otomatik olarak mobil cihazlar, sms, mail yoluyla iletir.
ORDER TAKER ELEMANI GEREKTİRMEZ
– Yapılacak işe, oluşan arızaya göre gerekli departmanı ve görevliyi kendisi bulur, yönlendirmelere gerek yoktur.
– Aynı shift’de çalışan kişilerden iş hacmi daha az olana işi iletir.
En son teknolojik ve sosyal gelişmeleri takip eder.
– Son web ve mobil teknolojilerini kullanır.
– Eski moda masa başı tekniklerini kullanmaz.
– Kullanıcıların mobil olduklarını, akıllı cep telefonları ve tabletleri iş için de kullandıklarını bilir.