- CORPORATE
- ELEKTRA
Mobile Applications for Guests
Mobile Management System
Online Rezervation
PAY TV Integration
Personnel Attendance Control System
Pos System
Sales and Marketing Monitoring
Technical Service Management
Call Center & Sales CRM Integration
Call Management System
Channel Manager
Crm + Kiosk System
ETS Accounting Management System
ETS Personnel and Payroll System
ETS Procurement Method
Front Office Management
Health, Sports and SPA Management
HR Performance Management
ID and Passport Reading Software
Integration of Guest Comment Websites
Inventory and Cost Analysis Program
Inventory and Depriciation Monitoring
iSafe Internet Security and Logging
Loyalty Management
Call Center & Sales CRM Integration
- MEDİSOFT
- SUPPORT
Elektra OPEX İş Yönetimi ile, Konuk istekleri , arızalar, şikayetler görevlilere artık akıllı telefonları ve tabletler üzerinden iletiliyor. Sahada görevli olanlar operasyon ile ilgili bilgileri anında alıyorlar. Gördükleri arızayı iletiyorlar, giderdikleri sorunu bildirebiliyor, önümüzdeki günlerde yapmaları gereken işleri takip edebiliyorlar.
Elektra OPEX İş Zekası
– Talepleri ilgili departmanlara kendisi otomatik olarak mobil cihazlar, sms, mail yoluyla iletir.
ORDER TAKER ELEMANI GEREKTİRMEZ
– Yapılacak işe, oluşan arızaya göre gerekli departmanı ve görevliyi kendisi bulur, yönlendirmelere gerek yoktur.
– Aynı shift’de çalışan kişilerden iş hacmi daha az olana işi iletir.
En son teknolojik ve sosyal gelişmeleri takip eder.
– Son web ve mobil teknolojilerini kullanır.
– Eski moda masa başı tekniklerini kullanmaz.
– Kullanıcıların mobil olduklarını, akıllı cep telefonları ve tabletleri iş için de kullandıklarını bilir.