- CORPORATE
- ELEKTRA
- Mobile Applications for Guests
- Mobile Management System
- Online Rezervation
- PAY TV Integration
- Personnel Attendance Control System
- Pos System
- Sales and Marketing Monitoring
- Technical Service Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- Call Management System
- Channel Manager
- Crm + Kiosk System
- ETS Accounting Management System
- ETS Personnel and Payroll System
- ETS Procurement Method
- Front Office Management
- Health, Sports and SPA Management
- HR Performance Management
- ID and Passport Reading Software
- Integration of Guest Comment Websites
- Inventory and Cost Analysis Program
- Inventory and Depriciation Monitoring
- iSafe Internet Security and Logging
- Loyalty Management
- Call Center & Sales CRM Integration
- MEDİSOFT
- SUPPORT
Elektra Mobil Otel Yönetim Programı (ElektraPhone), iphone ve android işletim sistemli telefonlardan otel yöneticilerinin otel dışındayken de otel hakkında bilgi almasını, muhasebesel işlemleri yürütmesini sağlamaktadır. Mobil Yönet ile telefon üzerinden ön büro programınıza bağlanabilecek, muhasebe hesaplarını kontrol edip, gerektiğinde işlemleri onaylayacak ya da durdurabileceksiniz.
Mobil Yönet Uygulamaları ile Neler Yapılır?
1. Borç, alacak, kasa, banka, gelir, gider vb. istenen tüm raporlara ulaşılabilir.
Borç Alacak Durumu: Otele borçlu ve alacaklı olan tüm cari hesaplara ve bakiyelere ulaşılabilir.
Kasa Durumu: Tüm kasalarınızın anlık durumları görülebilir.
Gelir Gider Durumu: Gelir ve gider hesapları anlık kontrol edilebilir.
Acenta Analizi: Seçtiğiniz tarihten sonra 30 günlük dönemde acentalara göre oda kişi toplamlarına bakılabilir.
Banka Durumu: Banka hesap durumları anlık incelenebilir.
Doluluk Raporları: Seçtiğiniz tarihten sonra 30 gün boyunca oda kişi gelir durumu kontrol edilebilir.
Ön Kasa Listesi: Kasadaki para durumu (Avans, Döviz Bozma, Tahsilat Dahil) kontrol edilebilir.
Banket Listesi: İleri tarihte otelde yapılması planlanan toplantı seminer, düğün vb. organizasyonlar incelenebilir.
2. Günlük yönetim raporları incelenebilir ve otel doluluk oranları analiz edilebilir.
3. Anlık Durum takibi kolayca yapılabilir.
Otel yöneticisinden beklenen onay, ret veya beklemeye alma işlemleri anında yapılabilmektedir.
Mobil Yönet Uygulaması Misafire Ne gibi Avantajlar Sağlar?
Otellerde misafir memnuniyetinin oldukça önem kazandığı günümüzde, gelen misafirin memnuniyeti arttırmak amacıyla en üst teknolojiyi kullanmak zorunluluk haline gelmiştir.
Mobil Yönet uygulaması da yönetici bazında kolaylık sağlarken müşteri memnuniyeti açısından da önemli bir katkı sağlamaktadır. Misafir, cep telefonuna uygulamayı yükleyerek bir çok programa dahil olmaktadır. Bu sayede gelen misafir ana dilinde kendi cep telefonu ile otel hakkında bilgi alabilir ve SPA, tenis kortu rezervasyonu yapabilir.
Aynı zamanda misafir, otel harcamalarını anlık olarak telefonundan görebilmektedir. Örneğin odasından yaptığı bir telefon görüşmesinin ücretini veya SPA center harcamasını, kullanım sonrasında telefonundan görüntüleyebilir.
Mobil Yönet Uygulaması Güvenliği Nasıl Sağlar?
Uygulama kullandığı teknoloji en gelişmiş ve en güvenilir teknolojidir. Uygulama dünyanın cloud computing konusunda en güvenilir datacenter’larından birisi olan amazon.com’un Amerika’daki üssünde çalışmaktadır.
Mobil Yönet’te Uygulanan teknolojiler sayesinde otel verilerine kullanıcı haricinde birinin ulaşması ve görmesi mümkün değildir.
Mobil Yönet Uygulaması ile yöneticiler otelle ilgili bilgilere anlık ulaşabilir ve müdahale edebilirken, misafirler de anlık olarak otel hakkında bilgi edinip, rezervasyonlarını yaptırabilir, harcamalarını görebilirler.